sofistikovana ochrana souboru (bylo Re: tvorba sifrovaneho pdf)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 11 11:28:00 CET 2003

: Odesílatel: Jan Houstek <houstek na karlin.mff.cuni.cz>
: > nedavno jsem slysel v radiu, ze mrkvosoft zavadi "novou technologii na
: > ochranu dokumentu". jedna se o sifrovani as casovym omezenim, deleni do
: To casove omezeni mi pripada dost divne. Nehlede na to, ze mi neni prilis
: jasne, jak by se to dalo implementovat, by to muselo v okamziku vyprseni
: terminu vycistit mozky vsech, kteri si to precetli ...

Jo a co kdyz si na komplu zmenim datum? Zase neco nedomysleli :-)))))

JL.