jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 11 17:02:59 CET 2003

> spravit si prehlad o tom, co kde sa napaskuje je velmi jednoduche. Ak pridas
> pri konfiguracii parameter prefix
>
> ./configure --prefix=/test/projekt ....
>
> tak sa vytvori kompletna adresarova struktura v /test/projekt

Nemusi byt vzdy pravda. Videl jsem dost agresivnich balicku, ktere z
nejruznejsich duvodu nektere soubory cpaly na absolutni pozici (napr.
/etc) bez ohledu na prefix.

-- Honza Houstek