jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 20:26:06 CET 2003

P-A-N-D-O-R wrote:

> spravit si prehlad o tom, co kde sa napaskuje je velmi jednoduche. Ak pridas
> pri konfiguracii parameter prefix
>
> ./configure --prefix=/test/projekt ....
>
> tak sa vytvori kompletna adresarova struktura v /test/projekt

Diky za tip, budu si to pamatovat a naucim se to pouzivat. V pripade
odinstalace tedy potom jdu podle tohoto a vsechny soubory z celeho
systemu jeden po druhem vymazu (?)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz