potlaceni klavesy ScrollLock

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Úterý Březen 11 17:15:36 CET 2003

Zdravim,

poridil jsem si elektronicky prepinac  klavesnice+mys+monitor
na 4 PC. Bohuzel prepinani se provadi pomoci klavesy ScrollLock
(2x ScrollLock + cislo pocitace). Jenomze ten prepinac se chova nejak
nevypocitatelne - nekdy scancode te klavesy "odchyti" a nepropusti ho dal,
nekdy to skrz nej projde a klavesnice se mi "zamkne"....

Potreboval bych nejak nastavit, aby linux klavesu ScrollLock uplne ignoroval
a to jak v textovem rezimu, tak i v X. Lze to vubec ?

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz