RH8.1 kdy ?

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Úterý Březen 11 17:15:55 CET 2003

Spis by me - s ohledem na licencni politiku RH - zajimalo *kde* bude k sehnani RH 8.1... Na to abych si to stahoval z netu nemam dost tlustou linku ani cas, zatim jsem si to nechaval poslat od ruznych firem co mi to dorucily za par kacek domu na CD.
Jestli jsem dobre pochopil ten rozruch kolem jejich licence, tak toto uz nebude.
Je to tak?

MB