jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 20:23:29 CET 2003

Jirka Kosina wrote:

> Tahle metoda je vpodstate spravna :) navic jste se dozvedel i neco o
> tom jak vypada spec soubor, to nemuze byt nikdy na skodu, i kdyz pro
> nejakou systematictejsi praci by bylo jeste potreba to nastudovat
> vice do hloubky

On ten spec soubor neni az tak neprehledny, docela se v nem da
orientovat a kdyz si clovek vypise ze zdrojaku configure --help tak vi,
co se v nem asi tak kde muze zmenit a da se to tam dohledat. Trosku jsem
se v tom motal, ale tenkrat jsem se nakonec k vysledku dopracoval. Byla
to docela zabavna prace, jen to chce cas.

> [...] Osobne to delam tak, ze cokoliv si do systemu instaluji, tak si
> z toho nejprve vytvorim RPM - pokud se nechcete ucit syntaxi .spec
> souboru, existuji utility, ktere pro ty "standardnejsi" a jednodussi
> programy (./configure ; make ; make install) vygeneruji RPM za Vas...

Utility? Ja bych, kdyz uz tedy, prave nejradeji volil tuto cestu,
zkompilovat program a vytvorit si rpm balicek. Vychzim ze dvou serialu
na root.cz, jeden byl o kompilacich a druhy o rpm, ale ani jeden z nich
se o teto moznosti nezminuje a pritom je jasne, ze autori distribuci se
nejak k tem rpm dostat nakonec musi.
Jak se to tady spravne dela?

--
Vaclav Dvorsky