jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

ondrakr ondrakr na volny.cz
Úterý Březen 11 19:13:06 CET 2003

> Mam v sobe nejak zazity mytus, ze instalace ze zdrojaku je chaoticka, ze
> se mi tim nakopiruje hromada veci, ktere nevim kam, nemam cas to
> zjistovat a kazdpodane to pak nebudu treba umet odinstalovat.
> I kdyz jsem toho uz precetl dost na root.cz a jinde, nemohu se tohoto
> dojmu zbavit. Muzete mi povedet, jestli je muj pocit spravny nebo se
> kompilaci bat nemusim?
>
> Preci jen rpm -e a je uklizeno...

Doporucuju utilitku "checkinstall" s tim neni problem mit vsechno kompletne v
RPM. Staci pri instalaci zadat misto "make install" prikaz "checkinstall" a
ono si to da dohromady samo rpm balicek a nainstaluje ho to. Je to fakt dobry
a nenarazil na zatim problem. Je to pravda ze mit vse v rpm je mnohem
prehlednejsi - souhlas !
Snazil sem se kompilovat nvidia driver na RH8.1 Beta (gcc-3.2.2-2) ale bez
uspechu. Prepise to nektery souboury z XFree a pak nejde nahodit xserver. Je
pak potreba preinstalovat nektery XFree baliky. rpm -V `rpm -qa | grep XFree`
Takhle zjistite ktery soubory tam jsou prepsany nebo chybi.