Kompilace OpenOffice (Re: jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 11 22:49:31 CET 2003

On Tue, 11 Mar 2003, Vaclav Dvorsky wrote:

> No to KDE si urcite odpustim :) o tom uz jsem neco nekde cetl, mozna
> nekdy az se v tom trochu zabydlim, jinak jsem premyslel, ze bych si
> nainstaloval FreeBSD a zkusil tu kompilaci OpenOffice (ja vim ze to zni
> drze), protoze jsem se dival, ze ji zatim pro BSD nikdo neudelal a rad
> bych si tak trochu otestoval rychlost sveho noveho pocitace, sve
> schopnosti + je to uzitecna cinnost.

Tak pokud by jste se _opravdu vážně_ pustil do kompilace OpenOffice na
FreeBSD, pak by jste získal neskonalou slávu, zvlašť pro CZ verzi. Viz
oo-cs.sf.net, cs.openoffice.org. V případě problémů se určitě najde
pomocná ruka od lidí, kteří se tím zabývají.

Stejně tak se hledá nějaká zkušená duše, která by dokázala zkompilovat
OpenOffice pro MacOS (asi X). Pokud někoho takového znáte a má zbytečných
300 mega pro kompilaci, tak neváhejte a pošlete na něj kontakt.

R.V.