jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 20:36:47 CET 2003

Jan Houstek wrote:

> Kompilace jadra je pro mekkyse :-) To dneska zvlada kazde desetilete
> dite. Pokud chcete poradny odvaz, tak zkuste napr. XFree, Mozillu,
> OpenOffice, glibc ci KDE ;-)

No to KDE si urcite odpustim :) o tom uz jsem neco nekde cetl, mozna
nekdy az se v tom trochu zabydlim, jinak jsem premyslel, ze bych si
nainstaloval FreeBSD a zkusil tu kompilaci OpenOffice (ja vim ze to zni
drze), protoze jsem se dival, ze ji zatim pro BSD nikdo neudelal a rad
bych si tak trochu otestoval rychlost sveho noveho pocitace, sve
schopnosti + je to uzitecna cinnost.

Kdyz jsem prisel s tim puvodnim problemem, myslel jsem, ze se da proste
a jednoduse nekde nastavit, aby se kompilace novejsim kompilatorem
provadela jako by byl starsi, neco jako: chovej se, jako bys byl sva
starsi verze. Vypada to, ze to nejde, ale zase diky teto diskusi mne to
zacalo znovu zajimat a urcite se na to podivam vic.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz