jak zkompilovat modul "starsi" verzi gcc?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Březen 11 20:55:25 CET 2003

P-A-N-D-O-R wrote:

> pre tych co sa radi pozeraju na hlasky kompilatora doporucujem dat si
> buildnut kompletne optimalizovany system na vas hardware s nazvom
> LRS Linux. na P4 2.4 to trva okolo 20 hodin
>
> Celkom zaujimavy odvaz plne optimalizovany na CPU vid
> http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=3&idc=452

Znovu jsem si to precetl a mam z toho dojem, ze uz jsem to cetl drive :)
No zda se, ze to je slozitejsi nez instalace OpenBSD, ale asi by to take
slo. Ja jsem v souvislosti o plne optimalizaci slysel o Gentoo Linuxu,
ktery jsem si vcera stahnul a vypalil. Bohuzel mi dnes pri bootu
zahlasil spatny CRC, takze mu asi vadilo narychlo smazane CD-RW, to jsem
uz dneska smazal poradne a mam ho vypalene znovu. MD5 sedi, zitra budu
mit doufam uz nejake prvni postrehy - i kdyz nevim, jak dopisu a odeslu
tento prispevek, startuji bleskem za klukama do hospody, uz ted mam
slusne zpozdeni.

PS.
Moc se mi libila Vase poznamka, ze fdisk potesi prislusniky "jedi" a
"guru"; kdysi jsem ho mival docela rad, ale dnes uz mi lenost nedovoli a
radeji ted nastavuji velikosti partitoin myskou :)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz