RH8.1 kdy ?

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Středa Březen 12 00:51:41 CET 2003

Milan Kerslager wrote:

> [...]
no podle stránek RedHatu je to ještě tak že musíte nahradit dva balíčky
obsahující loga společnosti. Potom je možno toto prodávat. Jde o to že
podle jejich zákonů produkt označený jejich logem prostě musí podporovat a
nést za něj zodpovědnost. Nevím jestli můj překlad je správný, ale tak
nějak to prostě je :O((
pokud si chcete počíst na toto téma pár řádků tak
http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&frame=right&th=596aad1d5e4d1372
dále http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=6 a
http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=7

Stefan

PS: nemohl by prosím někdo kdo vládne jazykem anglickým, ideál by byl ve
spolupráci s někým kdo vládne uměním právnickám, udělat volný výklad
http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/ celkem by mě to
dost zajímalo, podle mě totiž asi opravdu stačí aby se výsledné CD
neprodávalo pod názvem který neobsahuje spojení "RedHat Linux"