RH8.1 kdy ?

Středa Březen 12 01:30:16 CET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 12:51:41AM +0100, Pavel švarc wrote:
> no podle stránek RedHatu je to ještě tak že musíte nahradit dva balíčky
> obsahující loga společnosti. Potom je možno toto prodávat. Jde o to že
> podle jejich zákonů produkt označený jejich logem prostě musí podporovat a
> nést za něj zodpovědnost. Nevím jestli můj překlad je správný, ale tak
> nějak to prostě je :O((
> pokud si chcete počíst na toto téma pár řádků tak
> http://groups.google.com/groups?hl=cs&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&frame=right&th=596aad1d5e4d1372
> dále http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=6 a
> [...]

Kdyz budete chtiti "klon", musite loga (tj. vse se slovy Red Hat +
Shadowmana) nahradit i v instalatoru (a nesmite pouzit nazev Red Hat
Linux). Pak muzete svoji novou distribuci prodavat.

Tazatel mel na mysli vypaleni CD s RH ("na zakazku", tj. jako skutecny,
nemodifikovany Red Hat Linux). Plati, co jsem rekl, takze to jde, ale
musite vyhovet spouste bodu. Pokud byste nebyl "kram" (tj. napr. skola,
neziskova organizace atp), mel byste to trosku jednodussi. Presneji je
to na prikladech vysvetleno na predposledni strance:

http://www.redhat.com/about/corporate/trademark/guidelines/?page=9

Ciste teoreticky to bude asi obtizne dosazitelne pro komercni sluzby
(treba vypalcd.cz vylozene porusuje podminky tohoto dokumentu), nicmene
treba pro CZLUG by to bylo jednoduche (protoze neni komercni subjekt) a
mohl by CD volne rozesilat (za manipulacni poplatek a cenu media).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz