Vice mail serveru v jedne domene

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Březen 12 10:50:40 CET 2003

Patrik Hrachovina wrote/napsal:
: Zdravim,
:
: mam takovy problem a prosim o nejakou radu:
: Mam server, ktery je pripojen k netu, kde bezi qmail. Ten dela kontrolu
: mailu na viry (RAV) a archivaci vsech mailu. Maily ale predava na další
: vnitrni server (Mercury), ze ktereho si stahuji postu uzivatele. Ted ale
: potrebuju tu postu predavat i na dalsi server v jine budove, kde pobezi
: Exchange.

: Bylo by mozna resitelne zrusit ten Mercury a zavest ty uzivatele lokalne v
: qmailu. Ale maily, ktere nedoruci lokalne by musel ten qmail preposlat na
: ten dalsi server.

        krkolomně :-(

        Udělat dva lokální mailboxy, do jednoho směřovat uživatele
z Mercury a každou minutu to tlačit přes serialsmtp do Mercury (BTW:
nezapomeňte zamykat, já jsem takhle ucpal linku a hledal to asi půl
dne). Do druhého nechat padat všechno ostatní a tlačit to přes
serialsmtp do Exchange.

      Nebo vyměnit qmail za něco jiného (ale když mně se jinak docela líbí...)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster