Vice mail serveru v jedne domene

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Březen 12 11:27:25 CET 2003

Veros Kaplan wrote/napsal:
: Patrik Hrachovina wrote/napsal:
: : Zdravim,
: :
: : mam takovy problem a prosim o nejakou radu:
: : Mam server, ktery je pripojen k netu, kde bezi qmail. Ten dela kontrolu
: : mailu na viry (RAV) a archivaci vsech mailu. Maily ale predava na další
: : vnitrni server (Mercury), ze ktereho si stahuji postu uzivatele. Ted ale
: : potrebuju tu postu predavat i na dalsi server v jine budove, kde pobezi
: : Exchange.
:
: : Bylo by mozna resitelne zrusit ten Mercury a zavest ty uzivatele lokalne v
: : qmailu. Ale maily, ktere nedoruci lokalne by musel ten qmail preposlat na
: : ten dalsi server.
:
:         krkolomně :-(
:
:         Udělat dva lokální mailboxy, do jednoho směřovat uživatele
: z Mercury a každou minutu to tlačit přes serialsmtp do Mercury (BTW:
: nezapomeňte zamykat, já jsem takhle ucpal linku a hledal to asi půl
: dne). Do druhého nechat padat všechno ostatní a tlačit to přes
: serialsmtp do Exchange.

    Případně pro variantu s lokálními účty:
 - založit lokální účty
 - do ~alias dát .qmail-default do adresáře a doručovat to všechno na
   exchange se serialsmtp (opět pozor na zamykání).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster