novy uzivatel

MASTIX mastix na netdpt.csc.cz
Středa Březen 12 12:37:47 CET 2003

chmod je mi docela k ničemu protože bych musel změnit úplně celý strom
řekněme třeba chmod 700 / abych dosahl toho efektu ze bych pak chtel
povolit jen pro uzivatele nebo skupinu přístup  pouze k jedinému
adresáři.

Ještě k odpovědi pana Kerslagera ...ten uživatel nebude muset spoustet
zadnou aplikaci teda krome shelu jen bych potreboval aby byl v  jednom
adresáři tam si dělal psí kusy ale nemohl se dostat jinam.

...o těch access listech nic nevím můžete mi říct něco bližšího nebo
nějaký link.

Díky mastix