mrtg a libgd

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Březen 12 14:35:01 CET 2003

Roman DAVID wrote:
: Zdravim,
:
: nedari se mi skompilovat mrtg s libgd-2.x.x
: Neustale mi vypisuje, ze chce pouze gd.

	A nevypisuje ze chce Gd (nebo GD), a nikoliv gd?
Pokud je to s velkymi pismeny, asi chce GD pro Perl
(v RedHatu je to tusim balik perl-GD).

: Je na to nejake reseni ? Vubec se mi nechce mit v systemu
: dve verze gd knihoven (libgd potrebuji pro jine programy).
:
: Nebo nevite o nejake nahrade mrtg (pouzitelne)...

(navrhovany RRDtool samozrejme taky pouziva libgd a potazmo i GD).

Nic lepsiho nez MRTG asi neznam (pro tu tridu problemu pro kterou
je MRTG delane). Jinak RRDtool neni nahrada MRTG, ale spise krok jinym
smerem (a MRTG umi s RRDtoolem spolupracovat - <REKLAMA>
http://www.fi.muni.cz/~kas/mrtg-rrd/</REKLAMA>).

-Yenya

|-- If you start doing things because you hate others and want to screw  --|
|-- them over the end result is bad.   --Linus Torvalds to the BBC News  --|