mrtg a libgd

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Březen 12 18:04:50 CET 2003

Jan Kasprzak wrote:
> Roman DAVID wrote:
> : Zdravim,
> :
> : nedari se mi skompilovat mrtg s libgd-2.x.x
> : Neustale mi vypisuje, ze chce pouze gd.
>
> 	A nevypisuje ze chce Gd (nebo GD), a nikoliv gd?
> Pokud je to s velkymi pismeny, asi chce GD pro Perl
> (v RedHatu je to tusim balik perl-GD).

Praveze chce gd :-(
A ja presel na libgd, coz by melo byt imho vicemene to stejne,
ale neni.

> : Je na to nejake reseni ? Vubec se mi nechce mit v systemu
> : dve verze gd knihoven (libgd potrebuji pro jine programy).
> :
> : Nebo nevite o nejake nahrade mrtg (pouzitelne)...
>
> (navrhovany RRDtool samozrejme taky pouziva libgd a potazmo i GD).
>
> Nic lepsiho nez MRTG asi neznam (pro tu tridu problemu pro kterou
> je MRTG delane). Jinak RRDtool neni nahrada MRTG, ale spise krok jinym
> smerem (a MRTG umi s RRDtoolem spolupracovat - <REKLAMA>
> http://www.fi.muni.cz/~kas/mrtg-rrd/</REKLAMA>).

Ja prave taky nic lepsiho neznam, proto se ptam.

RRDtool tu mam taky, ale ma to sve "ALE"
(napriklad kdyz vypadne zdroj dat, tak to totalne rozhodi statistiky
a navic RRDtool nejsou tak luxusni jako mrtg (konfugurace, dlouhodobe
grafy atd.))

Roman DAVID