RH 8.0 a zavislosti balicku na perlu

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Březen 13 10:19:38 CET 2003

Zdravim,

Provozuji RH 8.0 a obcas priinstalovavam balicky. Temer pokazde mi rpmko
jeci zavislosti na Perlu, resp. na ruznych jeho knihovnach, nejcasteji
na Tk rozhrani. Vybavuji si z hlavy za posledni dobu priinstalaci TeXu
(to rpmko jsem si sam vyrabel a nejsem si zadneho perlu vedom a Tk
pozadavku uz vubec ne), dale samba-server 2.2.5 (standard z RH 8.0) a
myslim ze u octave se mi to stalo taky. Perl nainstalovany je a knihovny
k nemu taky uz kdyz jsem instaloval system. Tyto chyby zavislosti
ignoruji (--nodeps) a vse funguje, ale vrta mi to hlavou a tak se chci
zeptat zda toto pozoruje i nekdo jiny a co s tim?

Dik,
--
Martin Proks
http://aerospace.fsik.cvut.cz/proks               http://www.vzlu.cz