RH 8.0 a zavislosti balicku na perlu

Čtvrtek Březen 13 12:13:01 CET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 10:19:38AM +0100, Martin Proks wrote:
> Zdravim,
>
> Provozuji RH 8.0 a obcas priinstalovavam balicky. Temer pokazde mi rpmko
> jeci zavislosti na Perlu, resp. na ruznych jeho knihovnach, nejcasteji
> na Tk rozhrani. Vybavuji si z hlavy za posledni dobu priinstalaci TeXu
> (to rpmko jsem si sam vyrabel a nejsem si zadneho perlu vedom a Tk
> pozadavku uz vubec ne), dale samba-server 2.2.5 (standard z RH 8.0) a
> myslim ze u octave se mi to stalo taky. Perl nainstalovany je a knihovny
> k nemu taky uz kdyz jsem instaloval system. Tyto chyby zavislosti
> [...]

S danym balickem (samba) se dodavaji skripty, ktere tyto moduly
potrebuji. Zkuste si vypsat obsah toho balicku a zamerte se na soubory s
koncovkou .pl

Na zavislosti muzete kaslat, ale pak se nesmite divit, ze neco nebude
fungovat. Je vsak mozne, ze dane skripty nebudete nikdy potrebovat,
takze se Vas to "nedotkne".

V kazdem pripade je ignorovani zavislosti spatny napad.

Pokud si myslite, ze takove zavislosti by nemely byt (tj. napr. pokud
nejaky demon potrebuje ke sve funkci nejaky balicek, ktery zase
potrebuje X Window atp), pak napiste hlaseni o chybe prislusnemu tvurci.
On by pak mel oddelit tyto "nadbytecne" casti a dat je do extra baliku
(abyste si mohl nainstalovat daneho demona bez X a podporu klikaciho
kastroje pro X si pridat v okamziku, kdy ty Xy skutecne na stroj budete
davat).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz