prumyslova televize

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Březen 13 10:35:06 CET 2003

> použít to takto
>
> a jak potom signal nahraju? existuje nejaky "grabovaci"
> program pro video?

V nejakem ceniku jsem videl neco podobneho od Asus. Byla to karta s cipem
Nvidia, k tomu takova webkamerka a software, ktery hlidal pohyb. Vicemene to
delalo 1 snimek za sekundu a ve chvili, kdy SW zjistil, ze se obraz zmenil,
tak zapnul nahravani tusim 25 snimku / sec. Bohuzel ten SW byl pro Wokynka a
nevim, jestli neco takoveho existuje pro Linux.

TNX