USB flashdisk 2.0

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 13 12:08:24 CET 2003

Vazeni,

mate nekdo zkusenosti s USB flashiskem ktery by podporoval USB 2.0 ?

Videl jsem vcera po Praze asi 5 typu takovych tech "klicenek" s jednou
ledkou a dokonce i s "docking station" ale zadnu nemel 2.0.

Provadaci shodne tvrdili, ze existuji, ale nevedeli jak je to s podporou
Linuxu (na tech vyse uvedenych dokonce bylo i napsano ze podporuji Linux
od 2.4.X) .

a je to tedy ?

A) je v normalnim treba RH8.0 podpora 2.0 ? (pri experimentech s 2.5.X
jsem nasel cosi jmenem ehci-hcd - ale nemel jsem nic s USB2.0 abych to
ozkousel - ten starsi flashdisk (ma ho manzelka od firmy) se chytl.

V 2.4.X jsem ale nasel jenom ohci a uhci kteri jsou pry (podle
Readme) USB1.1

B) videl a zkousel nekdo takovy disk -? Jaka je prenosova rychlost ?
(u toho stareho mi chodilo zapis 400 kB/sec , cteni 900 kB/s)
coz pri kapacite 512MB je stejne pomale jako obstarozni vypalovacka.

C) pokud ano a je funkcni ruychle pod Linuxem - kde se ptat ?

Predem diky za snusku tipu ....

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *