ISDN dial-in s externym modemom

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Březen 14 09:04:20 CET 2003

> Skusal si to cez minicom?

skusal, na serveri kde ma byt pripojeny (redhat8) som zhodil mgetty, a pustil minicom. minicom s modemom nekomunikoval, nereagoval ani na AT<cr>, z mgetty to podla logov islo. port, baudy,paritu, atd, som skusal nastavovat, nerozbehlo sa to, nieco mi muselo ujst. teraz mam ten modem pripojeny na inom (windows) stroji nakolko ten redhat je par kilometrov odo mna, a cez at prikazy sa s nim normalne rozpravam.

podla toho co som zistil, zdaleka to nie je normalny modem (normalny = ako analogove), on napriklad defaultne po ATDxxxxx pusta PPP klineta (svojho vlastneho interneho) a mne zobrazi len error "invalid password". to som obisiel cez AT*VO=9 (prepne z PPP do Bit-transparent mode (Asynchronous Clear Channel)) a po ATDxxx uz vidim PPP ktore prichadza z druhej strany, prave tak ako na normalnom modeme. nedokazem vsak spravit opacnu vec, aby sa mne dovolal ppp modem a ja by som mal u seba nastaveny bit-transparent mode a pustal by som pppd z linuxu.

> Co urobi, ked mu das 'autoanswer' ATA?

ked mam prichadzajuci hovor, blikne ledka prveho B-kanalu, a dostanem NO CARRIER, nepride ani RING. od vytocenia cisla na druhej strane po moj NO CARRIER su to desatiny sekundy, nestihnem dat ATA. ani ziadny skript - z modemu nepride nic okrem NO CARRIER, a po nom je uz ATA neskoro davat.