ISDN dial-in s externym modemom

Pátek Březen 14 09:19:31 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 09:04:20AM +0100, Rybarik, Michal wrote:

> skusal, na serveri kde ma byt pripojeny (redhat8) som zhodil mgetty, a
> pustil minicom. minicom s modemom nekomunikoval, nereagoval ani na
> AT<cr>, z mgetty to podla logov islo. port, baudy,paritu, atd, som
> skusal nastavovat, nerozbehlo sa to, nieco mi muselo ujst. teraz mam
> ten modem pripojeny na inom (windows) stroji nakolko ten redhat je par
> kilometrov odo mna, a cez at prikazy sa s nim normalne rozpravam.
>
> podla toho co som zistil, zdaleka to nie je normalny modem (normalny =
> ako analogove), on napriklad defaultne po ATDxxxxx pusta PPP klineta
> [...]

Mam ten modem. Zatial som ho pouzival len na pripojenie do Internetu.
(Nie som teraz pri nom. Nemam ako testovat.) Neskusal som zdvihat s nim
hovory. Dufam, ze ho mas pripojeny cez seriovu linku, lebo USB sa mi
nikdy nepodarilo rozbehnut.

ATA sa zadava pred predpokladanym zavolanim. Aby to zdvihol, ked dostane
informaciu o zvoneni. Na ISDN nie je klasicke zvonenie, vsetky
informacie idu cez D-kanal, preto je mozne tak rychlo nadviazat
spojenie.

Cez vikend budem doma. (Kde mam ten modem.) A mozem sa ho teda pokusit
trosku vyzvrtat. Ale volanie budem moct robit iba z Analogoveho modemu.
Tam by sa RING mal objavit, pretoze toto volanie bude identifikovane ako
hlasove a nie datove.