Licenční podmínky APV pro MFČR

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Březen 14 11:03:27 CET 2003

Vaclav Dvorsky <hufhendr na sendmail.cz> wrote in news:b4s5a2$oq0$1 na ns.felk.cvut.cz:

> Pokud by ta aplikace byla zastavena a zacalo se to nejak resit, mohlo by
> to ve vetsine lidi vyvolat proti linuxove komunite zapornou reakci, oni
> preci problemy nemaji. Naopak kdyz to nechame plavat, muzeme se dockat
> dalsich podobne vypecenych aplikaci.
> My nejsme zadna organizace ani sekta, mozna by bylo idealni, kdyby si to
> vzaly na starost firmy jako SuSE, Apple atp. jejichz zajmy to opravdu
> vazne poskozuje (?)

Kdyz by stiznost podaly firmy, asi by to bylo lepsi, ale nebranil bych se podavanim stiznosti linuxuvou
komunitou. Viz. treba soukromy sektor. E-banka byla tak dlouho "otravovana a premlouvna", az nyni
funguje i pod mozillou (nemam tam ucet, nezkousel jsem, ale ze vsech stran to slysim). A ejhle
najednou slysim, ze i Raiffeisen banka ba pry i ceska sporitelna funguji tez. Takze se zda, ze po roce (ci
snad vic) upozornovani jsme byli vyslyseni a zviditelneni v "soukromem sektoru".

Se statnimi institucemi to bude asi vyrazne horsi viz Ministerstvo financi, Grantova agentura apod.
Domnivam se, ze jedinou moznost, kterou na tomto poli mame je volat, upozornavat, mnohdy i zoufale
kricet. Tim se dostaneme sice do pozice kriklouna, ktereho "oni" nebudou mit radi, ale az to prejde ve
stav: "Hele Vlado a navrhli jste ten novy system pro podavani danoveho priznani tak, aby ti kriklouoni z te
linuxove komunity si zase neprisli s necim stezovat?", budeme moci byt spokojeni.

martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague