Licenční podmínky APV pro MFČR

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Březen 15 18:14:59 CET 2003

On Sat, Mar 15, 2003 at 05:34:39PM +0100, Kouba Tomas wrote:

> Aplle s tim mit problemy nebude. Tam MSIE bezi. Naopak ve velmi blizske
> budoucnosti ocekavam vyznamny nastup ruznych dlanovych zarizeni, kde MS
> zdaleka nema takovou situaci jako na PC.

Už jednou jsem upozorňoval, na Macu sice MSIE existuje, ale pro aplikaci
se stejně použít nedá. V současné verzi je výslovně zmíněn MSIE pod OS
Microsoft Windows. Takže je to i jejich problém.

On ten MSIE na Macu má s MSIE pro Windows vůbec dost málo společného.
Je to sice verze 5, ale v podpoře CSS je dál než MSIE6 pro Windows.

Nic takového jsem nenapsal. Špatně počítáte většítka... :-)

                                                           Michal Kubeček