Licenční podmínky APV pro MFČR

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Pátek Březen 14 16:42:15 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Domnivam se, ze druhou moznost jiz prosvihla v okamziku, kdy aplikaci
> nabidla k distribuci... - nejsem ale pravnik a jemne nuance
> autorskeho zakona jsou mi uspesne skryty...;-)

Posledni info tedy hovori o tom, ze by multiplatformni verze mela byt
hotova nekdy v kvetnu, doufam, ze stejnou zpravu od pana Mlynare najdu v
pondelni poste take. To bychom meli.
Zbyva nam tedy to poruseni licence GNU GPL. Myslim, ze uz jsem jednou
primo v teto konferenci neco podobneho cetl a nepamatuji si, ze by to
nejak dopadlo. Pokud vim, tak v USA tyto spory resi primo FSF a jeji
pravnici. Ma v CR FSF nejakou "pobocku" nebo ma treba CZLUG pro tyto a
podobne (mozna se casem treba zase neco objevi) pripady nejake pravniky?

My si tady muzeme zanadavat, ale to je tak asi vsechno.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz