Licenční podmínky APV pro MFČR

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 14 16:47:28 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 03:42:15PM +0000, Vaclav Dvorsky wrote:
> Zbyva nam tedy to poruseni licence GNU GPL. Myslim, ze uz jsem jednou
> primo v teto konferenci neco podobneho cetl a nepamatuji si, ze by to
> nejak dopadlo. Pokud vim, tak v USA tyto spory resi primo FSF a jeji
> pravnici. Ma v CR FSF nejakou "pobocku" nebo ma treba CZLUG pro tyto a
> podobne (mozna se casem treba zase neco objevi) pripady nejake pravniky?

 Prostudujte si web FSF. Dulezity je v teto veci ten jehoz copyright
 byl porusen a on by si mel hajit sva prava. Nemyslim, ze by nekdo
 nadsene hajil neci prava pokud dotycny o to nema zajem. Taktez
 nemyslim, ze by nutne musel o pomoc zadat ceskou justici pokud je
 napriklad obcanem USA a ten software vytvoril tam (viz. Adobe a
 a jisty rusky programator :-)

 http://www.gnu.org/licenses/gpl-violation.html

    Karel

--