Automaticke spusteni skriptu po skonceni ftp (scp) relace

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Březen 14 16:25:17 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 04:05:40PM +0100, Borek Lupomesky wrote:
> [...]

Kdysi jsem něco podobného potřeboval a nakonec jsem to vyřešil
sledováním logu. Napsal jsem si jednoduchý prográmek, který sledoval
log a když tam objevil něco zajímavého, spustil příkaz. Asi před
rokem jsem to zrušil a místo toho udělal upload přes HTTP, kde
to zpracovává PHP skript.

                                                  Michal Kubeček