Automaticke spusteni skriptu po skonceni ftp (scp) relace

Josef Svoboda pepa.svob na worldonline.cz
Pátek Březen 14 17:29:45 CET 2003

protokolem

>    Ja bych nejdriv postahoval ty soubory a potom teprve bych na
to postval nejaky skript. Je nejaky duvod zpracovavat ty soubory
hned po prijeti?

Asi doslo k nedorozumeni (tedy mou vinou, mel jsem dodat vice
informaci).
Jsem spravcem serveru, urciti uzivatele mi uploaduji soubory a ja
chci ty soubory ihned po uploadu nejak zpracovat a vystavit na
web.

Josf Svoboda.