Licenční podmínky APV pro MFČR

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Březen 14 21:11:18 CET 2003

   From: Pavel na Janik.cz (Pavel Janík)
   Date: Fri, 14 Mar 2003 20:43:01 +0100

   > další zajímavou informací, kterou jsem si včera neuvědomil je, že v tomto
   > softwaru (tedy v knihovně PJ) je provedeno několik úprav, které jsou šířeny
   > jako celá upravená verze bez toho, aby byl splněn zejména následující bod
   > licence GNU GPL, pod kterou je původní software šířen:

A ještě jeden poznatek, který leccos napoví o tom, jak se dodavatel
aplikace a poté i MF ČR staví ke čtení dokumentů jako FAQ a obecně
k otázkám autorského práva. Cituji z http://www.etymon.com/pjc/pj_faq.html,
tedy ze stránek často kladených dotazů o knihovně PJ Classic:

,----
| *  What is the status of PJ, and is it free?
|
| PJ Classic is distributed under the terms of the GNU General Public License
| (GPL). This allows PJ Classic to be used with other GPL software
| projects.
`----

Tento poznatek samozřejmě nechávám bez komentáře. Zamýšlet se nad ním mohou
redakce různých médií.
--
Pavel Janík

If you run untrusted binaries - you are screwed.  If you run
them as root - all users on your system are screwed.  If your MUA
(or browser, etc.) can run untrusted code - see above.
                  -- Alexander Viro in linux-kernel about worms