Matrox graficke karty na Linuxu

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Březen 15 23:17:36 CET 2003

On So, 2003-03-15 at 16:43, oldfrog na volny.cz wrote:
> Jinak ale osobne celkem nevidim duvod k pouzivani
> Matroxu. Se svoji obycejnou GeForce2 za asi 2000,-
> jsem vskutku spokojen (zadne potize jsem s ni nemel).

bezi tu ted paralelne nekolik threadu o nove karte pro linux, takze se v
tom nevyznam, ale chtel bych podotknout, ze jsem byl taky roky spokojeny
nvidia uzivatel, ovsem co ted zkousim skutecne pouzivat Tvout, tak mam
problemy. Pokud je aktivovany TwinView, tak stroj nezvladne stopnuti
Xserveru - vytuhne to s vertikalnimi barevnymi prouzky. Je to smrtici.
Kez by to pacholci opravili v dalsi verzi driveru.

Jinak 100x zminovany problem s framebufferem je dalsi smrt - tezko rict,
jestli je to na programatorech jadra (aby ulozili/restaurovali nejake
dalsi registry) anebo na nvidia demonech.

XFree 4.1.x+ ma free nv driver, ale ten nefunguje jak ma - treba ve
spojitosti s video4linux to dela psi kusy. O TwinView/TVout ani nemluve,
AFAIK.

Petr