Matrox graficke karty na Linuxu

Robert Jirik robert na aristoteles.xhaven.net
Neděle Březen 16 18:55:09 CET 2003

oldfrog na volny.cz wrote:
> No na 3D Matrox opravdu neni... Zato ve 2D se mi
> zdal obraz docela slusny, mozna lepsi nez u NVidii.

Pozn.: Srovnavat obraz Matroxu a NVidie je jako srovnavat nasi okresku s
Nemeckou dalnici ;)) Matrox nesazi na 3D vykon, ale z tech `bezne`
dostupnych karet ma obraz s prehledem nejlepsi - pamatuju vyrok cloveka
od ATI, ktery rikal, ze je rad, ze se jim s Radeonem 9700 konecne
povedlo dohat Matrox G550 v kvalite obrazu, jenom ze je mrzi, ze prisli
s Parhelii ;))

V praci jsme na ca. 60 PC meli zhruba 40 Matroxu a zbytek NVidie ...
jelo se na tom CAD a DTP a NVidie se postupne likviduji, protoze na
Matroxe se necapaji ...

-robert-

--
Robert Jirik
[mailto:robert(at)aristoteles.xhaven.net]