Matrox graficke karty na Linuxu

Tomas Konir moje na vabo.cz
Pondělí Březen 17 14:32:15 CET 2003

On Mon, 17 Mar 2003, Tomas Konir wrote:

On Fri, 14 Mar 2003, ondrakr wrote:

> DD
> Ma nekdo zkusenosti s provozem Matrox grafiky ? Zejmena by mne velmi zajimla
> funkcnost a bezproblemovost kompilace driveru ktery je od vyrobce k dispozici
> i jako zdojak. Je ten zdojak opravdu zdrojak a ne jako u Nvidie ?
> dekuju za kazdy prispevek

Pouzivam Matrox G550 a na nem obe hlavy ( Xinerama rezim). Je prakticky
jedno, jestli se pouzije driver z XFree86, nebo od Matroxu. V zakladnich
vecech se skoro nelisi. U Matroxu je navic mga_hal, ktera je snad
odpovedna za TV-OUT a mozna jeste neco, coz nepotrebuju. Krome mga_hal je
tam vsechno jako zdrojaky. Pokud pouzivate vyhlazovane fonty a dve hlavy
mate problem, protoze v XFree-4.3 je nejaky problem a cast veci se musi
delat softwarove -> pomaleji. Jinak chodi bez problemu, obraz je
fantasticky a 3D veci ja nepouzivam (rychlost nic moc).

	MOJE

--
Tomas Konir
Czech Republic