Aplikace pro podani dan.priznani

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Březen 18 09:53:47 CET 2003

On Po, 2003-03-17 at 23:39, Pavel Janík wrote:
> Odpověď je jednoznačně zcestná - viz mé poznámky v komentářích na
> http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=10&idc=617
>
> Oč by byl svět hezčí, kdybych se místo vyvracení nesmyslů mohl věnovat
> smysluplné práci ;-)

Je potreba vydrzet. Tuhle jsem presvedcoval autora jednoho programu
odvozeneho od GPL projektu a asi 20 jeho horlivych zastancu nazoru ze
"GPL je virus" pet tydnu. Bylo to neprijemne a vycerpavajici, ale
nakonec se to jaxi povedlo. Musime to delat, jinak free software zacne
byt zneuzivan jeste vic a nakonec to cele zemre.

Petr