QT - Literatura

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Březen 17 15:08:48 CET 2003

On Monday 17 of March 2003 14:33, you wrote:
> Dobry den,
> mam tu dalsi dotaz :) chtel bych zacit programovat
> pod QT ale moc se mi nevede. Takze shanim vhodnou
> literaturu (doc na troltechu mi nejak nestaci :).

proc Vam nestaci to, co je na KDE.org a Trolltechu? Vzdyt tam je vsechno, co
smrtelnik potrebuje. Samozrejme, ze se predpoklada nejaka znalost C++, ale
jinak to lze v pohode podle jejich tutorialu vstrebat.

Existuje nejaka literatura, ale co vim, tak je pro QT verze 1.4 + 2.0. Jestli
existuje neco novejsiho nevim, nehledal jsem. Ale proc by nemelo ...

Mimochodem, kdyz jsem se QT naucil pouzivat ja, proc byste to nemel zvladnout
Vy ? ;-))

--
z.p.