QT - Literatura

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Březen 17 20:22:17 CET 2003

On Mon, 17 Mar 2003 14:09:08 +0000 (UTC), Zdenek Pizl wrote:

: proc Vam nestaci to, co je na KDE.org a Trolltechu? Vzdyt
: tam je vsechno, co smrtelnik potrebuje. Samozrejme, ze se
: predpoklada nejaka znalost C++, ale jinak to lze v pohode
: podle jejich tutorialu vstrebat.

Ach jo. Rovno si udelujem trestne body za off-topic,
ale medzi referenciou, jednoduchym tutorialom
a slusnou ucebnicou je obrovsky rozdiel. A dobre
ucebnice skoro vzdy pisu ini ludia, ako tvorcovia
dotycneho software.

Mozno je uz dnes situacia ina, ale ked som skusal s Qt
nieco ja, bol som sice za par hodin schopny zlepit
co som potreboval, ale ten pocit, ze rozumiem "hlbsim
myslienkam" bol este velmi velmi vzdialeny.

: Mimochodem, kdyz jsem se QT naucil pouzivat ja, proc byste
: to nemel zvladnout Vy ? ;-))

Mozno sa to chce naucit lepsie a rychlejsie? :-)

Zdravi
--
                                  Stano