QT - Literatura

Lubos Lunak l.lunak na email.cz
Pondělí Březen 17 15:17:08 CET 2003

Jiří Hubka wrote:

> Dobry den,
> mam tu dalsi dotaz :) chtel bych zacit programovat
> pod QT ale moc se mi nevede. Takze shanim vhodnou
> literaturu (doc na troltechu mi nejak nestaci :).
>
> Chci se tedy zeptat kde se dat koupit (ale hlavne
> nejdrive okouknout a prolistovat) kniha o programovani
> v QT popr i neco pro KDE.
> Nejaky napad kde prodavaji zahranicni literaturu,
> /Praha, H.Kralove/ kam by se dalo zajit a prolistovat
> jestli je to prome nebo ne.
>
> Taky bych uvital nejake dalsi zajimave odkazy o programovani
> [...]

- dokumentace Qt (jen pro jistotu) - obsahuje i tutorialy, nekde je tam i
tutorial pro Qt Designer

- http://developer.kde.org (tutorialy, popisy architektury,... - pozor na
to, ze nektere veci se v KDE delaji jinak nez v cistem Qt)

- http://www.andamooka.org/kde20devel/ (prestoze to ma v nazvu KDE2.0, je to
porad dost dobre i pro soucasne KDE)

- KDevelop by mohl mit jako soucast nejake takove veci

- use the source, Luke :)

 Papirove knihy me ted zrovna zadne nenapadaji, alespon pro Qt by ale urcite
nejake mely mit, ale ja osobne zadnou necetl.

--
 Lubos Lunak
 l.lunak na kde.org ; l.lunak na email.cz