zprovozneni PHP a Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Březen 18 10:25:48 CET 2003

Dne út 18. březen 2003 09:40 jste napsal(a):
> Takze jsem httpd.conf upravil pridal jsem tam: AddType application atd.,
> ale porad mi to nejede, php mam nainstalovane, httpd sluzba bezi, zacatky
> scriptu jsem prepsal na <?php ale stale nic, zkousel jsem to jak v mozile,
> tak v konqueroru, nekde bude nejake pitoma chyba a ja na to stale nemuzu
> prijit... =)
>
> jeste nejake napady?

Restartoval jste apacha ?

Co to udělá jak php dáte ten skript přímo bez apacha a poznáte hned co
nefachá.

php < skript.php a na výstupu musíte dostat stránku html tak jak ji prohlížeč
zobrazí pokud dáte zobrazit zdrojový kód.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |