zprovozneni PHP a Apache

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Březen 18 11:29:53 CET 2003

> Takze jsem httpd.conf upravil pridal jsem tam: AddType application atd.,
> ale porad mi to nejede, php mam nainstalovane, httpd sluzba bezi, zacatky
> scriptu jsem prepsal na <?php ale stale nic, zkousel jsem to jak v mozile,
> tak v konqueroru, nekde bude nejake pitoma chyba a ja na to stale nemuzu
> prijit... =)
>
> jeste nejake napady?

1) precist si konecne manual
2) ujistit se, ze PHP modul je zavedeny do Apache
3) ujistit se, ze apache si o .php skutecne mysli, ze to je aplication/x-php
   (napr. Mozilla na to reaguje tak, ze se zdrojak snazi ulozit, protoze
   tento typ nevi, jak zobrazit), jinak je mozne napr. pomoci wget -S se
   podivat na veskere HTTP hlavicky, kde hledanou informaci snadno najdete
4) pokud 1-3 nezaberou, poslat sem httpd.conf

-- Honza Houstek