nový souborový manažér pro xwin

Peter Cernoch pcernoch na volny.cz
Úterý Březen 18 12:53:29 CET 2003

> Škoda jen, že je to psané v kylixu :(

:-)
Pro mne je to vyhoda protoze mam vice softu pro windows v
Delphi. Takze mam mene prace s portaci kdyz pracuji doma.
:-)

Muzu se zeptat co proti nemu (Kylixu) mate - jen mne to zajima
jako nazor druhe strany?

Mimochodem, protoze pro spoustu funkci pro praci
se soubory je pouzita knihovna Libc, nebyl by problem portovat
jej do neceho jineho, treba gtk nebo qt.
Kylix je vicemene jen obalka (staci se podivat do zdrojaku).

Puvodne jsem o necem takovem (gtk) premyslel, ale "neumim v tom chodit".

Jestli bude vice podobnych ohlasu, treba se zacnu ucit neco noveho :-)

Petr