Re: nový souborový manažér pro xwin

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Úterý Březen 18 13:50:41 CET 2003

Cau Peter,

> :-)
> Pro mne je to vyhoda protoze mam vice softu pro windows v
> Delphi. Takze mam mene prace s portaci kdyz pracuji doma.
> :-)

jo to je vyhoda.

> Muzu se zeptat co proti nemu (Kylixu) mate - jen mne to zajima
> jako nazor druhe strany?

> Mimochodem, protoze pro spoustu funkci pro praci
> se soubory je pouzita knihovna Libc, nebyl by problem portovat
> jej do neceho jineho, treba gtk nebo qt.
> Kylix je vicemene jen obalka (staci se podivat do zdrojaku).

> Puvodne jsem o necem takovem (gtk) premyslel, ale "neumim v tom chodit".

> Jestli bude vice podobnych ohlasu, treba se zacnu ucit neco noveho :-)

me se to libi. je to super. trochu dodelat a je to v pohode.

Puvodne jsem mel tri duvody proc kompletne neprejit pod Linux

1) Pripojeni na Terminal Services - vyreseno rdesktop je super a
funguje jak ma
2) Dobrej xWIn filemanager - tohle vyreseno
3) Uspani notebooku pod linuxama - stale nevyreseno,

no tak mi zbyva bod 3. a pak jsem full under Linux :)

> Petr

S pozdravem

 Milan Vymazal