nový souborový manažér pro xwin

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Úterý Březen 18 14:07:47 CET 2003

Vymazal Milan wrote:
> jo to je vyhoda.

Ale jo, ja v delphi taky delal, ale daleko cistci reseni, je treba jen
fpc- freepasal, tedy o co mi jde, soft delanej v Kylixu je obtizne
kompilovat cimkoli jinym nez jen Kylixem...

  nejsem si ted presne jistej nazvama, ale qt, gtk, neco takoveho ma,
ale moc sem se v tom nevyznaů, teda spis sem to poradne nezkousel...

> me se to libi. je to super. trochu dodelat a je to v pohode.
>
> Puvodne jsem mel tri duvody proc kompletne neprejit pod Linux
>
> 1) Pripojeni na Terminal Services - vyreseno rdesktop je super a
> funguje jak ma
> 2) Dobrej xWIn filemanager - tohle vyreseno
> 3) Uspani notebooku pod linuxama - stale nevyreseno,
>
> no tak mi zbyva bod 3. a pak jsem full under Linux :)

Tak zalezi na distribuci, ale u RH7.3 sem si kuli tomu musel kompilovat
jadro.... s podporou

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz  www.mirnet.cz