Re: nový souborový manažér pro xwin

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Březen 18 14:41:04 CET 2003

On Tue, 18 Mar 2003, Vymazal Milan wrote:

> 1) Pripojeni na Terminal Services - vyreseno rdesktop je super a
> funguje jak ma
> 2) Dobrej xWIn filemanager - tohle vyreseno
> 3) Uspani notebooku pod linuxama - stale nevyreseno,
>
> no tak mi zbyva bod 3. a pak jsem full under Linux :)

Tak ten bod 3 neni v současné době se současnými jádry uspokojivě vyřešen,
aspoň podle ohlasu lidí z konference Cooker na . Ono taky záleží na tom, jaký
to je notebook, nezřídka mají ty notebooky různé chování.
Ale věnuje se tomu poměrně hodně energie, např. jádra Mandrake 9.1 by měla
s něčím podobným počítat, ještě je to kombinováno s možností kompletní
hibernace celého systému a obnovení zpět.

Asi bych experimentálně zkusil řadu 2.5.

R.V.