Re: nový souborový manažér pro xwin

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Březen 18 15:05:30 CET 2003

> Tak ten bod 3 neni v současné době se současnými jádry uspokojivě vyřešen,
> aspoň podle ohlasu lidí z konference Cooker na . Ono taky záleží na tom, jaký
> to je notebook, nezřídka mají ty notebooky různé chování.
> Ale věnuje se tomu poměrně hodně energie, např. jádra Mandrake 9.1 by měla
> s něčím podobným počítat, ještě je to kombinováno s možností kompletní
> hibernace celého systému a obnovení zpět.

No, to je vsechno pravda. Nicmene nez se tohle v jadrech 2.4 vychyta (pokud vubec) tak to jeste potrva. Mandrake ma sice skvela jadra, ale podpora hibernace&uspani stale nefunguje prilis dobre a ani v ostre 9.1 moc dobre fungovat nebude.

Napad zkusit jadro 2.5 neni zle, zkousel jste uz nekdo 2.5 na redhatu/mandraku (tedy na distribucich s jadry pomerne vzdalenymi od vanila jadra)?

--
Zdenek Mazanec, Contatel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz