Problem s bootem kernelu pri dekompresi

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Úterý Březen 18 16:24:03 CET 2003

> Jadra z Debianu / Redhatu natahujete stejnym zavadecem?
> Zkuste spustit instalaci (install\boot.bat) s novejsi verzi
> loadlin.exe
> ftp://ftp.suse.com/pub/projects/loadlin/loadlin-1.6/
>
> Jirka
>
> http://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?which=pkg&data=loadlin&archive=no

No, abych to osvetlil:

Toho RedHnata tam instaloval nekdo jiny. Zkousel jsem dokonce pretahnout
jadro na disk, dat ho do lila a bootnout - stejna krpa (stejne tak
diskety).

Proste mi pripada, ze Debiani jadra jsou nejak divne kompilovana - problem
je, ze jedu Debian only a nemam po ruce zadne instalacky RedHatu ci SuSE.
(ja vim, neni problem neco stahnout :)

ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----