Problem s bootem kernelu pri dekompresi

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 19 06:23:18 CET 2003

On Tue, Mar 18, 2003 at 04:24:03PM +0100, Zdik Kudrle wrote:

> No, abych to osvetlil:
>
> Toho RedHnata tam instaloval nekdo jiny. Zkousel jsem dokonce pretahnout
> jadro na disk, dat ho do lila a bootnout - stejna krpa (stejne tak
> diskety).
>
> Proste mi pripada, ze Debiani jadra jsou nejak divne kompilovana - problem

neviem, ci su kompilovane divne, ale kazdy .deb balicek jadra ma aj
subor /boot/config-cislo.jadra, kde je konfigurak kernelu, takze staci
tento skopirovat do /usr/src/linux/.config, kde mate rozbalene jadro -
dat si make menuconfig, ponastavovat co treba, pripadne si pozriet, co
je vlastne nastavene a potom staci spustit:
make-kpkg --revision=verzia1 kernel-image

staci teda zohnat config pre to "fungujuce" jadro a prekompilovat

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE