zprovozneni PHP a Apache

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Březen 18 18:20:36 CET 2003

Tomas Mudrak wrote:

> - manualu uz jsem precet, ze mi jde hlava kolem =)
> - dnes odpoledne jsem si naistaloval Mandrake, v httpd.conf je pomoci
>    direktivy include vlozen soubor php.conf, ten obsahuje hlavne radku:
>    AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4 .phtml
>    coz je nejspis v pohode.
> - kdyz v shellu napisu: php < blabla.php, na konzoli se mi vygeneruje
> prislusny html kod, jenze v mozile kdyz dam url napr.:
> file:///home/bla.php
když už tam máte apache tak ho používejte, je to http server tak se k němu
asi nepřistupuje protokolem file co myslíte ???
nahrajte ten váš PHP script někam do /var/www/html a potom ho zavolejte na
adrese http://localhost/jmeno_vaseho_scriptu a budete happy

Stefan

PS: k čemu je vám PHP když neznáte ani základy internetu a věcí okolo ???