zprovozneni PHP a Apache

Tomas Mudrak 60738 na mail.muni.cz
Úterý Březen 18 17:44:29 CET 2003

Jan Houstek wrote:

> 1) precist si konecne manual
> 2) ujistit se, ze PHP modul je zavedeny do Apache
> 3) ujistit se, ze apache si o .php skutecne mysli, ze to je
> aplication/x-php
>    (napr. Mozilla na to reaguje tak, ze se zdrojak snazi ulozit, protoze
>    tento typ nevi, jak zobrazit), jinak je mozne napr. pomoci wget -S se
>    podivat na veskere HTTP hlavicky, kde hledanou informaci snadno najdete
> 4) pokud 1-3 nezaberou, poslat sem httpd.conf
>
> -- Honza Houstek

- manualu uz jsem precet, ze mi jde hlava kolem =)
- dnes odpoledne jsem si naistaloval Mandrake, v httpd.conf je pomoci
   direktivy include vlozen soubor php.conf, ten obsahuje hlavne radku:
   AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4 .phtml
   coz je nejspis v pohode.
- kdyz v shellu napisu: php < blabla.php, na konzoli se mi vygeneruje
prislusny html kod, jenze v mozile kdyz dam url napr.: file:///home/bla.php
   tak se mi v okne objevi zdrojak scriptu.
 - jak se mam jeste ujistit, ze je php modul zaveden do Apache?

dik Mulder