LIRC

hynar na centrum.cz hynar na centrum.cz
Úterý Březen 18 22:57:34 CET 2003

Zdravim,

1) vubec si nemyslim ze je to hloupy dotaz :)
2) take jsem se snazil rozbehnout lirc, dokonce i bezelo, ale po
chvili vzdy odpadlo. Bohuzel uz si nevzpomenu na tu chybu :(
Zapping ma ale myslim lirc uz nejakym zpusobem pridany(je to nekde v
plugins)

Karta kterou jsem mel byla 3DeMon

A nekde jsem se i docetl, ze fuguji poze nektere cudliky, myslim ze
on/off, prepinani kanalu (nahoru/dolu) a mozna jeste volume.

Jestli to nekdo vi jak to rozchodit, budu sam velmi rad :)

Martin Hynar

Vyberte si z nabídky tuzemských i zahraničních zájezdů na http://dovolena.netcentrum.cz