APM a ACPI pro notebook, dotaz

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Březen 18 22:34:56 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> From: Martin Papík <mpapik na mistral.cz>
> Subject: APM a ACPI pro notebook, dotaz
> Date: Tue, 18 Mar 2003 09:25:24 +0100
> To: linux na linux.cz
>
> jde o Acer serie 420 ma podporovat ACPI 2.0, otazku samotne hardwarove
> implementace necham byt :-| . Jadro je 2.4.19 ma nakonfigurovanou podporu
> jak APM tak ACPI default, ale sleep mode nebo napr ukazatel baterii jsou
> nefunkci. skousel jsem ruzne parametry pri bootovani napr apm=off, apm=on,
> pci=acpi, acpi=on atd. => nic.
>
> Pokud ma nekdo nejake skusenosti s podobnou veci ocenil bych to

Jo, to teda mám a nefunguje mi ani APM, ani ACPI. APM je věc spíše pro
starší notebooky  aACPI v Linuxu je moc nové (ACPI nechává hodně činnosti a
rozhodnutí na OS).

Pokoušel jsem jen 2.4.18, ale nakonec jsem toho nechal a vanilla jádro
přizpůsobil (patch) pro swsusp a teď mi notebook hybernuje na disk a to jsem
potřeboval.

Pokud budete mít zájem, docela bych se chtěl účastnit pokusů, jak to
rozchodit (spíše to ACPI). takže můžete na soukr. mail.

MK